Nytt strikketilbehør – kjøp de siste ukene

Har kjøpt en del nytt til strikkehobbyen de siste ukene. Nøstemaslin, hespetre, garn og KnitPro pinner m.m.

I dag kom pinner og vier m.m. i posten så jeg endelig kan strikke ferdig ullpleddet. Jeg manglet lange nok rundpinner for å få strikket rillekanten rundt.

Må si det har vært en kjedelig og tidkrevende jobb å nøste opp fra hesper inntil jeg fikk nøstemaskin og hespetre, nå går det som en lek.

Jeg bruker kortere tid og får mye bedre nøster å strikke av.

Nå kan jeg bruke den tiden jeg ville brukt på å nøste for hånd til å strikke enda mer.

Og neste prosjekt er allerede på pinnene… en veske/handlenett i melert Ask-garn

Legg igjen en kommentar

