Ullpleddet ferdig

Ja ullpleddet ble da ferdig, det gikk ikke særlig fort de siste dagene siden pleddet var veldig varmt å jobbe med i det fine været. Blir ikke noe nytt slikt prosjekt før til høsten regner jeg med.

Ullpleddet fikk en liten strikket kant rundt det hele

Det ble et riktig flott pledd og jeg har lagt det ut for salg elpa.no

Nå er jeg igang med en litt spesiell veske som jeg ikke har sett noen plass eller har oppskrift på, strikker den fritt etter bilde i hodet mitt.

Hadde en flott dag med mye utetid med nymfene mine på onsdag. Både de og jeg storkoste oss ute i frisk luft og solskinn.

Er fremdeles litt solbrent etter onsdagen, men du verden så flott en dag det var. Håper på mange slike dager i sommer. Har startet på et sommerstrikketøy for å ha ute på slike dager, halsringer i fine farger. I dag er det overskyet, men 13 grader før klokken 9 tyder på at det kan bli en varm dag likevel.

One response to “Ullpleddet ferdig

  1. Så herlig pledd! 🙂 Flotte farger, og det ser utrolig godt ut 🙂

Legg igjen en kommentar

