Ny veske pyntet med fuchsia

Denne veska har jeg kontstrikka og tova etter egen oppskrift. Oppskriften kan kjøpes her. Veska ble ferdig tidligere i dag, men jeg ville ha litt pynt på denne sommerveska mi. Så jeg fant oppskrift på Fuchsia i «100 blomster – strikking & hekling«. Er ferdig å hekle en, men skal ha en til i andre en den av snora jeg har laget for å stramme til i åpningen på veska. Fikk låne boka av den fantastiske May som har butikken «Bit for bit» i Sandnessjøen. Jeg er veldig takknemlig for utlån av boka så jeg får sett i den før jeg tok den endelige avgjørelsen om at denne bok MÅ jeg ha. Jeg MÅ også ha boka «75 fugler, sommerfugler & små dyr«, begge er av Lesley Stanfield. Begge bøkene kan kjøpes fra Ull.no.

100 blomster - strikking og hekling75 fugler, sommerfugler og små dyr

Til både veska og pynten har jeg brukt Ask melert fra Ull.no.

I morgen skal jeg en tur innom «Bit for bit» og kjøpe meg KnitPro hakkekrok og lingarn, så får vi se om jeg ender opp med mer før jeg klarer å komme meg ut døra… Denne sommeren skal prøve meg på hakking og å slå nupereller, to teknikker jeg ikke har forsøkt meg på tidligere. I tillegg skal jeg nok både strikke og hekle. Har nok av ting jeg vil lage…

Legg igjen en kommentar

