Slo meg løs på bytur…

Ja i dag kan jeg vel si at jeg har handlet litt hobbystæsj både på garnbutikken og bokhandelen. Dette var det jeg kom hjem med:

Nå har jeg vel litt forskjellig å henge fingrene i en liten stund. Lingarn, bomullgarn, hakkekrok, heklekroker, og inspirerende bøker.

Fikk mye skryt for veska mi da jeg var innom garnbutikken.

Nå er ene ankelen min vond etter mye vandring i butikker og jeg er ellers sliten og trøtt, men skal bare slappe av en stund før jeg skal grille til middag.

I kveld blir det sofaen med håndarbeide og tv-titting.

Legg igjen en kommentar

