På tur med kameraet i den lyse sommernatt

Våknet kvart på ett i natt, og det var så flott ute at jeg bestemte meg for å gå meg en tur med kameraet.

Er det rart jeg har vansker med å bli liggende når jeg våkner om natta, så flott som himmelen kan være her i nord.

Gikk innover mot skogen i håp om å se noen dyr…

Og jaggu fikk jeg ikke audiens hos kongen…

Var på 25 meters hold, og rakk å bytte objektiv for å få bedre bilde før kongen reiste eg og gikk med majestetiske skritt…

Gikk ned til elva like ved og fulgte den oppetter…

Var så flott med masse fuglekvitter og lyden av elva…

Virkelig så en får ro i sjelen når en går slik..

Glemmer både tid og sted og bare går videre og videre…

Sola kom i fjella, og jeg fant ut at det kanskje var på tide å snu…

Men først satt jeg ned en stund og bare tok inn hvor vakkert det er like før sola kommer over fjella her…

Blir nok flere nattlige turer i sommer

Elsker roen og lyset

Men kan jo ikke være ute hele natten så måtte vende nesa hjemmover

Skal si det var godt å komme inn også, for det var ikke mer enn 6 grader ute og jeg ble våt på bena… Var ute og gikk i nesten 3 timer…

Får håpe jeg har lært til neste gang og ikke velger joggesko når jeg skal på skogstur når bakken er våt…

Sola skinner og dette blir en fin dag…

Ha en fin søndag!

Legg igjen en kommentar

