JA, vi elsker «The AVIATOR harness»!!!

Mine nymfeparakitter elsker å være med ut når været er bra, og da er det en selvfølge å ta på dem «The AVIATOR harness» hvis jeg har mulighet til å være sammen med dem ute og passe på. Er jeg ikke ute sammen med dem eller gjør ting som kan være farlig for dem å være med på får dem enten sitte i uteburet eller være inne. Nymfene mine kan være med meg ut på tur i skog og mark, da sitter dem enten på armen eller på skulder eller noen ganger på hodet mitt. De takler fint trafikken når vi går langs fylkesveien her, men de liker ikke møtende sykler.

Å ha med fuglene mine på turer i bånd skaper et sterkt bånd mellom meg og dem, det er noe jeg vil anbefale til alle med fugler i størrelse Nymfeparakitt og større. Undulater og andre fugler som er mindre enn nymfeparakitt kan fint være med ut i hagen i bur, det er bla. sunt for fuglene helse med sollyset.

This slideshow requires JavaScript.

12 responses to “JA, vi elsker «The AVIATOR harness»!!!

  1. hei,
    jeg lest The AVIATOR harness og lurte bare på hvor man før kjøpt det?
    siden jeg ble veldig intrisert i at man kan få ta meg nymfene sine ut på tur!

  2. Tussen Takk!
    men hvem størelse tror du passer for nymfeparakitter??

  3. Tussen Hjertelig Takk!

  4. jeg er bare 12 år så det er derfor jeg spør så mye:-)

  5. Det er kjempe snilt av deg 🙂
    1 koster $35 men kommer det noe moms eller noe annet i tillegg??

  6. jeg har sendt deg meldig 🙂

Legg igjen en kommentar

