Nye sko – og litt garn…

I dag var jeg i Sandnessjøen på sko-shopping. Endte opp med ikke mindre enn 3 par sko, og litt garn og nytt oppskrifthefte. Når jeg skal kjøpe sko i Sandnessjøen går jeg alltid til Skohjørnet. Der er den beste servicen og de beste skoene. Det er en liten butikk utenom de store kjedene.

Fant noen tøffe sko og behagelige sko. Oransje med åpen tå i flettet elastisk materiale som gjør at skoen passe både den som har smal fot og den med bred fot…

Blå med hel tå av samme type…

Og enda ett par blå… disse er i vanntett softshell

 Var innom «Bit for Bit» også, der jeg ikke klarte å motstå dette heftet med oppskrifter fra «Du store alpakka» og tilhørende garn. Skal strikke meg pulsvarmere og søsteren min skal få lov å strikke skjerf med flettemønster på begge sider til meg 😉

Det var ikke det varmeste sommerværet i dag, og når man ser snøen fremdeles ligger langt nede i fjellsida her på kysten er det virkelig så en kan få gåsehud. Men vi har flott natur uansett vær… her er noen bilder tatt på moloen til Helgelandsbrua i ettermiddag

Nå har jeg en rolig kveld i sofaen så kroppen kan få hvile litt siden leddene ikke er særlig gode. Har nytt en pakke kald Oatly sjokoladedrikk og skal straks sette meg godt til rette med strikketøyet. Oatly sjokoladedrikker et godt alternativ til sjokolademelk for folk med melkeallergi, laktoseintoleranse, og andre som ikke kan drikke melk av forskjellige grunner. Oatly sjokoladedrikk er basert på havre og er beriket med kalsium og vitaminer, deriblant B12.

3 responses to “Nye sko – og litt garn…

  1. koselig å lese. 🙂

  2. Kjempefine sko 🙂 hva slags merke er det ? ( de som er fletta ) 🙂

Legg igjen en kommentar

