Hundeseng ferdig/Dog Bed completed

Denne hundesenga har vært UFO (UFerdig Objekt) en stund nå, men til slutt fikk jeg tatt meg sammen og strikket den ferdig. Den er kontstrikket i forgarn fra Ull.no. Jeg strikket hundesenga utfra en idé jeg hadde, og jeg synes da resultatet ble veldig bra. Senga tovet jeg i maskin og broderte navn på ene hjørnet etter jeg hadde sydd brettekanten fast hele veien rundt sidene på senga. Hunden likte senga si med en gang.

This dog bed has been a UFO (unfinished object) for a while now, but eventually I got myself together and finished it.  It is entrelac knitting in rovings from Ull.no.  I knitted this dog bed on the basis of an idea I had, and I think the result is very nice looking. I felted the bed in the washing machine and embroidered the name on one corner after I had sewn edges firmly all the way around the sides of the bed. The dog loved her bed at once.

Legg igjen en kommentar

