Sokker på pinnene/Socks on the needles

Har kjøpt meg noen nye strikkebøker igjen, så nå har jeg begynt på ett par sokker.

Har begynt å strikke sokker fra tåa og oppover. Strikker sokker etter mønsteret Helix som jeg fant i boka «Toe-Up 2-at-a-Time Socks». Strikker sokkene i lyseblå Sandnes Mini Duett.

Har også kjøpt noen mønster online med tanke på gave til niesa mi som liker Harry Potter veldig godt. Har planer om å strikke disse strømpene til henne.

Gryffindor PrideSlytheren Pride

Falt for virkelig for dem så jeg har litt lyst til å strikke til meg selv også. Jeg har kjøpt oppskriftene her: http://annkingstone.com/blog/patterns/


I bought some new knitting books again, so now I have started on a pair of socks.

I’ve started to knit socks toe up. I’m knitting socks by Helix pattern which I found in the book «Toe-Up 2-at-a-Time Socks». Knitting socks in pale blue Sandnes Mini Duet.

I’ve also bought some patterns online in order to knit a gift to my niece who enjoy Harry Potter very much. I want to knit socks for her.

I have purchased patterns here: http://annkingstone.com/blog/patterns/

Legg igjen en kommentar

