Sol, regn og grilling

I går hadde vi en flott sommerdag med sol, grilling og regn.

Begynte dagen med en tur til byen for å gjøre unna noen ærend. Var innom garnbutikken «Bit for Bit» og kjøpte meg ett par nøster «Lille Lerke» for å strikke «Ballet»-sokkene fra boka «Toe-Up 2-at-a-time». Når jeg er ferdig med det paret jeg har på pinnene nå.

Da vi kom fra byen var jeg helt tom for energi og sovnet på sofaen og sov tungt noen timer til det var på tide å fyre opp grillen. Jeg har enkelte dager da jeg ikke klarer å holde meg våken og sover så tungt at det er omtrent umulig å få kontakt med meg. Begynte med tilskudd av B12(som jeg har litt lite av), TrioBe  i går, så det går jo an å håpe på at det kan hjelpe med å gi meg mer stabil energi og overskudd.

Fikk fyrt opp grillen og laget middag. Grillet hjemmelaget burger, Leiv Vidar grillpølser og diverse grønnsaker. Før jeg tok inn middagen satte jeg aluminiumsformer med eple, pære og banan som var vendt i sukker og kanel på grillen. Middagen smakte fortreffelig, men jeg måtte springe ut en tur og legge lokk over grillen før jeg var ferdig å spise. Like etter jeg hadde fått lokk på grillen for å skjerme frukten styrtregnet det.

Men takket være at jeg sprang ut før jeg var ferdig med middagen kunne jeg servere nydelig grillet frukt til dessert. Jeg som ikke spiser melkeprodukter spiste grillet frukt med en klatt Go Green Visp (havrekremfløte).

Det var ikke mye regn og det klarnet opp til å bli en flott kveld.

Takket være noen timer søvn tidlig på ettermiddagen ble det ikke mye til søvn i natt. Men fikk da strikket litt på «Helix»-sokkene. Har noen cm igjen på leggen før de er ferdige, men det går sikkert fort.

I dag er det SOL og VARMT, så nå skal jeg ta med meg fuglene og strikketøyet ut og sette meg.

Legg igjen en kommentar

