Hakking og sånt

De siste dagene har det gått i hakking.

Jeg har hakket pads som jeg har lagt ut i epla-butikken min. Jeg synes padsene er supre. Tykkelsen og at de blir så tette gjør de ikke bare perfekt til rensing av huden, men også til påføring av både foundation og pudder.
Har ikke sett sola i dag, og jeg begynner å bli lei denne kalde sommeren. Har riktignok vært håndarbeidsvær, men når man sitter inne med pledd over beina og stor genser med høy hals og fingrene nesten knirker for hver bevegelse kan man bli periodevis umotivert enkelte dager. Ikke blir det så mye bedre når FB-venner skriver om varme og sol. På tross av disse faktorene synes jeg totaltsett at dagene er bra og jeg føler at livet er godt. Jeg kunne klaget, og jeg gjør det litt også, over vonde ledd og utbrudd av eksem, men så lenge psyken er bra er dette ting jeg takler.                                                           

Nå skal det hakkes litt pads i rosa-farger som også kommer i butikken når de er ferdige. I morgen tror jeg det kanskje på ny blir strikking for å få gjort ferdig ett par sokker jeg fikk litt for lite garn til, siden jeg nå har fått ordnet meg med mer garn.

One response to “Hakking og sånt

  1. Så flotte… Knallfine farger:)

Legg igjen en kommentar

