FO: Felted slippers / Tova tøfler

Image

Yesterday I finished 3 pair felted slippers. I used 100% new wool roving yarn and size 10 knitting needle and felted in the washer. I hope these slippers will keep someones feet warm and happy in the coming fall and winter.

I går var jeg ferdig med 3 par tovede tøfler. Jeg brukte forgarn fra Ull.no (100% ull) og strikkepinne nr.6, og tovet i vaskemaskinen på 60 grader. Jeg håper disse tøflene vil varme noen føtter kommende høst og vinter.

Tøflene er i størrelsene 3-6 mnd., 2-4 år, og dame. Jeg har lagt de ut i min epla-butikk her

Legg igjen en kommentar

