WIP: Slytherin Pride Socks

I’m knitting the «Slytherin Pride Socks»- from Ann Kingstone. I just got started Friday-night and already I’ve knitted 1/3 of the legs. I chose to knit both socks at on one circular needle 2-at-a-time. I use Zitron Sport Trekking on needle 2,5mm.

 

På pinnene nå har jeg Smygard-strømper som jeg kjøpte mønster på her. Jeg begynte på strømpene sent fredagskveld og er allerede 1/3 fredig med leggene. Jeg foretrekker å strikke begge strømpene samtidig så jeg bruker en lang rundpinne og teknikken som kalles Magic Loop. Jeg bruker Zitron Sport Trekking-garn og pinne nr. 2,5mm.

 

One response to “WIP: Slytherin Pride Socks

Legg igjen en kommentar

