Strikkekos

SAM_0298Fibromyalgi er ikke snill med meg nå om dagen, er utrolig sliten og tung i kroppen og har en del smerter m.m. Men jeg prøver å kose meg så godt jeg kan. I dag ordnet jeg med levende lys (Yankee Candle), en plante på bordet og saueskinn i sofakroken for å få litt ekstra kos. Laget meg en stor kopp krydder-te og installerte meg med strikkekurven. Strikker på en Mariusgenser i Fritidsgarn fra Sandnesgarn, hadde som mål å få den ferdig i helgen, men når Fibro har fest i kroppen min ble det ikke like mye gjort i helgen som jeg hadde planer om. Nå satser jeg heller på å bli ferdig før denne uken er omme. Jeg mangler stort sett bare mønsteret på ermene og montering så det bør vel gå greit. Håper også å bli ferdig med en Marius barnelue i Lanett fra Sandnesgarn og kanskje hvis Fibro er riktig grei en 2-3 Marius saggeluer i Alfa fra Sandnesgarn.

SAM_0290

De fleste Marius-prosjektene fra i fjor:

This slideshow requires JavaScript.

Legg igjen en kommentar

