– Kan noen sende brekkjernet takk…

Ja, det var like før jeg kunne trengt brekkjern for å komme meg ut av senga i dag, og hadde jeg ikke vært så innmari tørst hadde jeg nok blitt liggende til klokken var passert 11 slik jeg har gjort mye godt de siste ukene. Men jeg måtte ha noe å drikke og vannflaska på soverommet var sørgelig tom, så jeg brukte vel en drøy en halv time bare på å sette meg opp, kle på meg behagelige klær som lå på stolen ved senga og reise meg. Herregud… jeg er bare 30 år (snart 31), men noen ganger føler jeg meg minst 3 ganger så gammel når Fibro virkelig skal herje med kroppen min. Ja, ja ,nå er jeg iallefall installert i sofaen med te, strikketøy og data, og her regner jeg med at jeg blir sittende en stund. Satser på at fingrene vil samarbeide med lysten til å strikke med tynne pinner så tidlig på morgenen, har en barnelue i Lanett som jeg gjerne vil få strikke ferdig.

Ønsker alle en fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

