Rosa eller blå… strikker til en ufødt baby

En god venninne skal snart bli tante igjen og i den anledning strikker jeg for henne til den ufødte. Jeg har strikket noen nydelige votter i helgen, de er nesten ferdige, men siden babyen ikke har villet vise hva den er enda har jeg enda ikke fått gjort ferdig broderingen (har brodert en rosa og en blå variant for å vise litt mer av hvordan de vil bli ferdige), og pyntebåndene skal jeg til byen for å kjøpe i morgen. Jeg skal strikke sokker, lue og hel dress også fra samme sett. Oppskriften er hentet fra SandnesGarn hefte 0412 Barn 0-4 år, og garnet jeg bruker er Lanett, også fra SandnesGarn.2013-02-25 00.42

3 responses to “Rosa eller blå… strikker til en ufødt baby

  1. Åhh så nusselige babyvotter 🙂
    Ha ei fin helg, både du og papegøyene dine

Legg igjen en kommentar

