Ventetid

I dag var jeg på sykehuset for å bli vurdert for brystreduksjon og brystløft fordi jeg har store tunge bryst og det gir problemer med nakke, skuldre og rygg. Jeg var på sykehuset i Mosjøen til dr. Gurgia. Han virker veldig hyggelig og profesjonell. Jeg kvalifiserer til operasjonen og nå er det bare å vente på å få dato for operasjon. Hvis dr. Gurgia ikke tar mye feil vil jeg få operasjonen i løpet av høsten eller vinteren før jul. Jeg er veldig fornøyd og gleder meg til å få operasjonen overstått. Gleder meg til en lettere hverdag bokstavelig talt. Dette året er tydeligvis et positivt år for meg.

wpid-wp-1435569819486.jpeg

Legg igjen en kommentar

